Project Zomboid

Project Zomboid

[B41] Immersive Blind Trait
Tofi 4 Jun, 2024 @ 4:20am
Polish Translation
Polish - CP1250 encoding.


ContextMenu_PL.txt
ContextMenu_PL = {
ContextMenu_Blind = "Jesteś Słepy",
}

UI_PL.txt
UI_PL = {
UI_trait_Blind ="Ślepy",
UI_trait_BlindDesc ="Użyj echolokacji aby wykryć twoje otoczenie.<br>Spostrzegawczość jest żelazna od umiejetnosci słuchu<br>Nie możesz czytać.",

UI_MarTraitsBlind_Options_ClassicMode = "Tryb Klasyczny Cechy Ślepoty",
UI_MarTraitsBlind_Options_ClassicMode_Tooltip = "Aura wzroku bazowana na oryginalnej inspiracji, ale z innymi zmianami ktory mod dodaje.",

UI_MarTraitsBlind_Options_MoonsideMode = "Tryb Moonside",
UI_MarTraitsBlind_Options_MoonsideMode_Tooltip = "Kształty i Kolory których nigdy nie widziałem!",

UI_MarTraitsBlind_Options_LetTheBlindRead = "Pozwól Słepym Czytać!",
UI_MarTraitsBlind_Options_LetTheBlindReadMaps = "Pozwól Słepym Czytać Mapy!",
}

Sandbox_PL.txt
Sandbox_PL = {
Sandbox_MarTraitsBlind = "Immersive Blind Trait",
Sandbox_BalanceTraits = "BalanceTraits",
Sandbox_BalanceTraits_BlindTrait = "Blind Trait (Opcja wymaga moda "Balance Traits" przez Albion)",

Sandbox_BalanceTraits_blind = "Słepy",
Sandbox_MarTraitsBlind_LetTheBlindRead = "Pozwól Słepym Czytać",
Sandbox_MarTraitsBlind_LetTheBlindReadMaps = "Pozwól Słepym Czytać Mapy",
Sandbox_MarTraitsBlind_ShaderStrength = "Siła Shadera (Wyższe = Większa widoczność)",
Sandbox_MarTraitsBlind_FogStrength = "Siła Mgły (Lower = Większy dystans wzroku)",
Sandbox_MarTraitsBlind_ZoomAffectsVisibility = "Przybliżenie zmienia widoczność",
Sandbox_MarTraitsBlind_EchoStrengthSneaking = "Siła echolokacji podczas kucania",
Sandbox_MarTraitsBlind_EchoTimeSneaking = "Czas echolokacji podczas kucania",
Sandbox_MarTraitsBlind_EchoStrengthYelling = "Siła echolokacji podczas krzyku",
Sandbox_MarTraitsBlind_EchoTimeYelling = "Czas echolokacji podczas krzyku",
}

I had nothing better to do to be honest. :D