Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Ideas:
Sensor boosters for large type ships. Titans in vanilla, larger for NSC: Range / Cloak Detection (don't know if that's possible) with trading off shield/armor cap/regen . Two words: Recon fleets. My friends and I play without Sentry array (disabled through Giga).
Star Base shield nullification modules: Tradeoff with attack range/damage/firerate fx.
An additional version of afterburners that goes faster but causes cutbacks on overall effective hitpoints.
I actually had an idea of reducing cloaking detection of sensor arrays from 1 to 0.5, because at current state is way to easy to counter any cloaking even in early game. (I might do a mod focusing on rebalancing cloaking, cause I dont like the vanilla take on it, its too costly for too little)
Full shield nullification protection can be a good buff to an Ancient Shield Overcharger.
Afterburners trading some survivability for speeeeeeeed sounds kinda fun, though I think it needs more thought on it.