Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
My issue is a bit different as pottery does allow them to store 1 stack, however in the content tab added by Adaptive Storage Framework it says the stack limit is set to 4. Even weirder is in the pottery item description it says the maximum stack is 6 but I guess 4 would still be better than 1.
VEArtPatches.xml, line 43 (typo):
<li MayRequire="vanillaExpanded.vfecore" Class="PatchOperationReplace">
VEArtPatches.xml, line 82 (missing dlc check) :
<li MayRequire="ludeon.rimworld.ideology">AllowVegetarian</li>
VEArtPatches.xml, line 99 (missing dlc check) :
<li MayRequire="ludeon.rimworld.ideology">AllowVegetarian</li>
VEFurniturePatches.xml, line 98 (missing dlc check):
<li MayRequire="ludeon.rimworld.biotech">SignalChip</li>
tested, pots work now
You the DAWG thanks