Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
My issue is a bit different as pottery does allow them to store 1 stack, however in the content tab added by Adaptive Storage Framework it says the stack limit is set to 4. Even weirder is in the pottery item description it says the maximum stack is 6 but I guess 4 would still be better than 1.
VEArtPatches.xml, line 43 (typo):
<li MayRequire="vanillaExpanded.vfecore" Class="PatchOperationReplace">
VEArtPatches.xml, line 82 (missing dlc check) :
<li MayRequire="ludeon.rimworld.ideology">AllowVegetarian</li>
VEArtPatches.xml, line 99 (missing dlc check) :
<li MayRequire="ludeon.rimworld.ideology">AllowVegetarian</li>
VEFurniturePatches.xml, line 98 (missing dlc check):
<li MayRequire="ludeon.rimworld.biotech">SignalChip</li>
tested, pots work now
You the DAWG thanks