Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
As of testing this, only being stuck in geometry seems to be the main issue.
===
Mercs would have their weapons placed under their model, there is a likely chance that they aren't able to shoot.
[Team Fortress 2 Bots [FIXED]] lua/entities/weapon_tf2ai_projectile_base/init.lua:146: bad argument #1 to 'SetPos' (Vector expected, got nil)
1. SetPos - [C]:-1
2. Shoot - lua/entities/weapon_tf2ai_projectile_base/init.lua:146
3. unknown - lua/entities/npc_tf2base/weapons.lua:187
Timer Failed! [FiringSequence119][@lua/entities/npc_tf2base/weapons.lua (line 158)]
something like this?
===
Mercs that have died leave their 'alive' selves in place before disappearing.
This looks like it's only deaths affected by bullets, explosions are an exceptions it looks like.
===
Mercs aggro on the first enemy npc they detect and will not target other nearby enemies.
I tried to make them not get stuck in geometry (but failed)
===
about the error it is most likely because of some tf2 swep mod
===
im not sure if this is because of the last error or it's something else
===
that is apart of the base code
Prop damaging