Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
For the most part, I simply found the gearing for the vehicle I was working on in real life and simply used the exact same values. The only difference is the Final gear ratio (which is more like the rear axle/transaxle ratio), that sometimes needs to be altered as the vehicles in the PZ world only go up to 120MPH. So sometimes you have to fudge stuff to get it to work within that limit. It does make for some oddities, like supercars, and more powerful sports cars, as they shift way too fast.
Sadly if we were to use the actual values for a Diablo... well it doesn't shift out of first still somewhere close to 50 or 60mph, so how on this green earth would you EVER find 6th lol. So necessary "fudging" to make it work.