Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
- Left and right detoxifier lungs
- Left and right immunoenhancers
- Healing enhancer
- Coagulator
i had tried a preset of
Left bionic leg
Coagulator
Healing Enhancer
Aesthetic Shaper
^ Nose
Love enhancer
(So all vanilla implants)
Leg with nose, or torso, etc for each category, same log cept name of body part in question) applies anesthetic and ejects with no implants done
Tried to add health diff to missing part BodyPartRecord(Leg parts.Count=3)
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.Log.Error_Patch4 (string)
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.HediffSet.AddDirect_Patch3 (Verse.HediffSet,Verse.Hediff,System.Nullable`1<Verse.DamageInfo>,Verse.DamageWorker/DamageResult)
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.Pawn_HealthTracker.AddHediff_Patch3 (Verse.Pawn_HealthTracker,Verse.Hediff,Verse.BodyPartRecord,System.Nullable`1<Verse.DamageInfo>,Verse.DamageWorker/DamageResult)
Verse.Pawn_HealthTracker:AddHediff (Verse.HediffDef,Verse.BodyPartRecord,System.Nullable`1<Verse.DamageInfo>,Verse.DamageWorker/DamageResult)
AutoImplanter.AutoImplanter_Helper:applyImplantPreset (AutoImplanter.AutoImplanterPreset,Verse.Pawn)
AutoImplanter.Building_AutoImplanter:EjectContents ()
AutoImplanter.Building_AutoImplanter:Tick ()
Verse.TickList:Tick ()
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.TickManager.DoSingleTick_Patch3 (Verse.TickManager)
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.TickManager.TickManagerUpdate_Patch0 (Verse.TickManager)
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition:Verse.Game.UpdatePlay_Patch2 (Verse.Game)
Verse.Root_Play:Update ()
I dunno if this is relevant, but when I forced the pawn out of the bionix by destroying it using dev mode (T: Kill => click the machine), they actually had all but the last selected implant installed (either the healing enhancer or the coagulator, I forget which).