Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
3 and 4 were planned to exist together from day 1, armor-wise. You can even find some art of the armor in the game files. However since the rest of the art for the other body sizes never got done, the armor never made it in.
Interesting. Is there still a chance we'll still see 3/4 in the future?
It's just a matter of getting the art completed. Because armor art is beyond my skill and is quite expensive.
There are indeed animals! However, they are going to be in their own mod. Currently there are three.
The only reason it hasn't released is because I want a healthy amount to be in the mod first, probably 6-8 separate animals.
That said, even though they will be in their own mod, I do want them to interact with EcoTech at some point.
Dryads and Gau trees will mostly be untouched. I don't want to override anything and cause mod incompatibilities.
New additions are much more likely to happen if either are going to be looked at.