Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. Windows being all around many of the sections inside make it nearly impossible to barricade an area. Zombies can just path around closest to the window because of how the game handles going through windows and allowing you to pass through objects close by.
2. Many shelves are not accessible. Looks like a lot of shelves are too close together (Mostly the bookshelves in the little libraries) so you can't get to them without removing shelves.
3. The cells being completely filled with indoors really breaks how zombies spawn and lighting. I'm curious if making it so the hallways are considered outdoors and just the little areas are considered indoors would help with this?