Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
+fires 2 bullets per shot (2 barrels)
+ bullet does extra damage and knockback
+25% bullet resistance while equip
-15% weaker to fire and melee while active
-knockback and some 5 hp is also done to self per shot (high caliber)
-a LOT less firing speed
+2 bullets like cheese
+20% more damage
-15% movement speed
-50% rev-up speed like axolotl
-takes 1 second delay per bullet or .50 seconds
- less range when it gets far enough the bullets will explode (inspiration from tf2c)
-no random crits
That's actually a really good idea
Fires projectiles that explode on hit.
Bypasses restances.
+20% damage to buildings.
Does not need to rev.
Downsides:
Now has to reload.
only 30 shots per clip.
+100% damage bonus
+Rate of fire increases as the weapon is fired without interruptions
-75% bullets per shot
-50% firing speed penalty
-Has to reload after firing 50 shots