Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
♥♥♥♥♥♥♥ love cannons
do you get what i'm hinting at?
make it like a cannon
+15% damage vs players (Maybe boosted or lowered)
On Hit: Slows down target (Same as the natascha but lasts slightly longer)
-50% firing speed
-20% charge rate
My thinking on this is that the sniper should be heavy hitting, because of the anti-tank sniper its slightly based off of but can't shoot as fast, like most heavy sniper
I think the slow target is too overpowered, but It's a good idea for an anti-materiel rifle.
+100% Damage vs Buildings
Destroying Buildings Fills Charge
100% Crits on Charge
-Cons-
-25% Firing Speed
-50% Bonus from Headshots