ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
The damage penalty is 20% only on body shot or burning targets and will stack, head shots will mini crit, and frostbite does 3 damage every half second for 2.5 seconds at 50% charge, 5 secs at 75%, and 7.5 seconds at 100%, apples on body shots, has 20% slow and with 1 seconds worth of fire immunity
+on headshot fills heat meter (3 crits till full)(sniper rifle ice melts)
full Heat meter sniper rifle catches fire and does afterburn.(rifle melts wait till regen)
+15% Faster movement speed while on fire
-40% Critical damage
Full charge bodyshot: Slow down victim for 5 seconds
On kill: Turn victim into ice
CONS:
+15% longer weapon switch
-25% damage penalty
- 30% damage penalty
- 25% slower charge rate
Sacrficing damage is something sniper doesn't really enjoy, especially if he cant rely on his charge. However, if hitting a target means it will be easier to collect a few heads, he will be all for it.
On hit by fire: Fireproof for 2 sec
Immunity to afterburn while active
Negatives:
This weapon deploys 15% slower
-20% damage penalty
(+) on kill, gain Icecicle
(+) uncharged headshot consumes one ice cicle, dealing the damage of a fully charged headshot
(-) an icecicle is consumed every time you fire the weapon regardless of if it even hits.
(-) -50% damage on bodyshot