Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
So I'm testing with test armor skin copied over to mod folder.
http://paste.kotrzena.eu/MTky
http://paste.kotrzena.eu/MTkz
No matter what I tried, armor always looks like clean armor. It works only if I put absolute path to sbc or refer relatively to texture in game's directory.
This doesn't seem fixable even with script because they're adding the paths to a different location where we can't edit (MyDefinitionManager.InitAssetModifiersForRender() and MyTextureChange is prohibited).
Bugreport it on the game's support site I guess xD
But I found a way to make it work
Check it out:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2184022909
One assumption was made that Steam downloads workshop items in the same Steam library where the game is installed.
Then I can just:
So you found some hacky workaround or they changed their restrictions?