Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
So I'm testing with test armor skin copied over to mod folder.
http://paste.kotrzena.eu/MTky
http://paste.kotrzena.eu/MTkz
No matter what I tried, armor always looks like clean armor. It works only if I put absolute path to sbc or refer relatively to texture in game's directory.
This doesn't seem fixable even with script because they're adding the paths to a different location where we can't edit (MyDefinitionManager.InitAssetModifiersForRender() and MyTextureChange is prohibited).
Bugreport it on the game's support site I guess xD
But I found a way to make it work
Check it out:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2184022909
One assumption was made that Steam downloads workshop items in the same Steam library where the game is installed.
Then I can just:
So you found some hacky workaround or they changed their restrictions?