Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Can you please read the other threads. This question has been answered several times especially because this bug is the sole focus of more than one thread here.
I will sum this up for hopefully the next person who has the same issue:
Engrams in Primitive+ become deactive --do not appear & and are not controllable via overrides-- once you add any MOD to the load list.
Primtive+ will work, you will harvest bee's, rice, etc, and get fat, spare ribs and bacon. The Smithy you craft will have the smithy model from P+ as will your spears and other models P+ changed.
However - P+ will not work in any meaningful as long as you have other Mods installed.
We are currently in a holding pattern waiting for a fix.
Other Mods with Primitve Plus Unrestricted = No PrimitvePlus Unrestricted Engrams Showing.