Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
- skull that improves skull drop rate (skull farming time yay :D)
- skull of % autocast skill on attack (for more viable autoattack builds)
- skull of % autocast when you get hit (like the spell heal self for more tanky builds)
- skull of +x of all 4 elements damage on weapon / resistance on armor
- skull of life leech to heal pet
- skull that synegizes with stats (like +1 to strenght every 10 base vit)
- skull that extends weapon melee range (a little)
- skull with greater effects with bad effects (like +5%block chance -500 hp or something like that)
aaand if i think in new effects i'll post it
I.E: A skull with -20% Attack Speed +70% Dmg