Team Fortress 2

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Gorge_event
Khorne Flakes 2015년 9월 30일 오후 4시 08분
AI compatibility?
:D !?
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puxorb  [개발자] 2015년 9월 30일 오후 5시 53분 
Type nav_generate into console. Unfortunately the bots will not leave the forward spawn and the round will go on until the timer runs out. Red always wins.
BOY♂NEXT♂DOOR 2015년 10월 1일 오후 1시 25분 
puxorb 님이 먼저 게시:
Type nav_generate into console. Unfortunately the bots will not leave the forward spawn and the round will go on until the timer runs out. Red always wins.
You could try making a nav mesh for the bots leaving spawn
Khorne Flakes 2015년 10월 1일 오후 3시 08분 
Dex 님이 먼저 게시:
puxorb 님이 먼저 게시:
Type nav_generate into console. Unfortunately the bots will not leave the forward spawn and the round will go on until the timer runs out. Red always wins.
You could try making a nav mesh for the bots leaving spawn
^^^^
76561198219109208 2015년 10월 2일 오후 4시 55분 
puxorb 님이 먼저 게시:
Type nav_generate into console. Unfortunately the bots will not leave the forward spawn and the round will go on until the timer runs out. Red always wins.

I might be able to fix that. I've got bots working on {링크가 삭제되었습니다} So I'm pretty experienced with how bots work.
Showin 님이 마지막으로 수정; 2015년 10월 2일 오후 4시 56분
lolinstine 2015년 10월 3일 오전 6시 47분 
This is 2015 halloween event ready :steamhappy:
lolinstine 2015년 10월 3일 오전 6시 47분 
I support:steamhappy:
76561198219109208 2015년 11월 1일 오후 1시 36분 
I added this map to my bot overhaul mod. And bots fully support it.
{링크가 삭제되었습니다}

Just as a heads up I tend to add stuff to make event maps feel more original. So I added a little (very fast) Headless Horseman too!

{링크가 삭제되었습니다}
Showin 님이 마지막으로 수정; 2015년 11월 1일 오후 1시 37분
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