Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
on hit: bleed for 5 seconds
if miss: stunned w/ bleed for 5 seconds
downsides.slower firing speed and less base damage
-25% Damage Penalty
Yeah, possibly
but maybe shorten the time to about 3 sec and add some more damage?
Mini crits vs. bleeding targets.
Every time you hit an enemy (not counting bleed) you get +5% damage. Stacks up to 15.
(optional) After 10 stacks, this weapon has a large melee range.
-15% damage.
No random crits.
(opt.) On Miss: Lose 1 stack.
+ignore any defend effects
Cons:-15% damage
No random crits