Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
On hit: bleeding effect for 8 seconds
+1 Health every second
+2 Health for every second someone is bleeding by this weapon
When you attack with this weapon: -10 Health
+15% Bulled Vulnerability
-20% Damage
On Hit and Miss:
+ Bleed for 8 Seconds
lets combine that and the orignal
so how about:
-on hit: bleed for 8 seconds
- +1 health per second
- +2 health per second while someones bleeding
- 20% less damge
-15% more bullet vunerability
and maybe we can add:
-on miss self-bleed for 4 sec.
- 10 less health
What do you think?
On Hit: Bleed for 5 seconds
-25% damage penalty
On Miss: Hit yourself. Idiot.
...