Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
On hit: bleeding effect for 8 seconds
+1 Health every second
+2 Health for every second someone is bleeding by this weapon
When you attack with this weapon: -10 Health
+15% Bulled Vulnerability
-20% Damage
On Hit and Miss:
+ Bleed for 8 Seconds
lets combine that and the orignal
so how about:
-on hit: bleed for 8 seconds
- +1 health per second
- +2 health per second while someones bleeding
- 20% less damge
-15% more bullet vunerability
and maybe we can add:
-on miss self-bleed for 4 sec.
- 10 less health
What do you think?
On Hit: Bleed for 5 seconds
-25% damage penalty
On Miss: Hit yourself. Idiot.
...