Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
First Bug: My CAM drone does not even start
Second Bug: Instead of displaying The cam feed on a monitor it will display it on have my screen and will act buggy.
Please Fix asap
Thanks but the other bug needs to be fixed
rip Edit:A good number of them refuse to take off. Anyways mod = 10/10 so fresh and new
In addition, enabling 360 camera rotation seems to override and disable the funtionality of Locked camera rotation.
1. unknown - workshop/lua/entities/dronesrewrite_base/init.lua:1210
I believe this is the script error people are encountering?
The "add/remove weapons" menu resets every time you add a weapon. You have to scroll down to the weapon type you want, re-adjust the position and rotation, and rename it every time you want to make an adjustment. Perhaps the menu could get the current settings of a weapon and fill them in if we click on its name?