ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
First Bug: My CAM drone does not even start
Second Bug: Instead of displaying The cam feed on a monitor it will display it on have my screen and will act buggy.
Please Fix asap
Thanks but the other bug needs to be fixed
rip Edit:A good number of them refuse to take off. Anyways mod = 10/10 so fresh and new
In addition, enabling 360 camera rotation seems to override and disable the funtionality of Locked camera rotation.
1. unknown - workshop/lua/entities/dronesrewrite_base/init.lua:1210
I believe this is the script error people are encountering?
The "add/remove weapons" menu resets every time you add a weapon. You have to scroll down to the weapon type you want, re-adjust the position and rotation, and rename it every time you want to make an adjustment. Perhaps the menu could get the current settings of a weapon and fill them in if we click on its name?