Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Or are we missing some hidden bonus that is not documented anywhere?
Edit: I just found out how you can fix the missing crit from shotguns and sniper rifles:
go to folder ***\Steam\steamapps\workshop\content\268500\712967878\Config
and open "XComLW_LaserPack.ini"
there change "SHOTGUN_LASER_CRITCHANCE = 0" to " = 15"
and "SNIPERRIFLE_LASER_CRITCHANCE = 0" to " = 10"
to get the normal magnetic weapon values for crit chance (or add 5 on top of the corrected shotgun value to get plasma values :-)
hope it helps
Do you know the values that the rest of them should be, Warjack?