Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
[] spawn {
waitUntil {!isNil "AR_Rappel_From_Heli_Action_Check"};
AR_Rappel_From_Heli_Action_Check = {
params ["_player","_vehicle"];
if!([_vehicle] call AR_Is_Supported_Vehicle) exitWith {false};
if(((getPos _vehicle) select 2) < 5 ) exitWith {false};
if(((getPos _vehicle) select 2) > 150 ) exitWith {false};
if(driver _vehicle == _player && isEngineOn _vehicle) exitWith {false};
if(speed _vehicle > 100) exitWith {false};
if!("Exile_Item_Rope" in magazines _player) exitWith {false};
true;
};
};