Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
/* BOOT FRAMES
* Each @"<text>" marks single frame, add as many as you want each will be displayed for one second
* @"" is multiline string so you can write multiple lines */
@"
Kernel: Initializing..."
,
@"
Kernel: Initialized.
Data Network: Scanning..."
,
@"
Kernel: Initialized.
Data Network: Scanned.
Display Nodes: Configuring..."
,
@"
Kernel: Initialized.
Data Network: Scanned.
Display Nodes: Configured.
Display Nodes: Booting..."
/* END OF BOOT FRAMES */
/* BOOT FRAMES
* Each @"<text>" marks single frame, add as many as you want each will be displayed for one second
* @"" is multiline string so you can write multiple lines */
@"
Kernel: Initializing..."
,
@"
Kernel: Initialized.
Network: Connecting..."
,
@"
Kernel: Initialized.
Network: Online.
Displays: Initializing..."
/* END OF BOOT FRAMES */
For instance, boot frames in PB custom data might look like:
BF1="Kernel: Initializing..."
BF2="Kernel: Initialized.\nNetwork: Connecting..."
BF3="Kernel: Initialized.\nNetwork: Online.\nDisplays: Initializing..."
A loop to read the custom data might take up less space in the code than the currently hard coded boot frames. :-)