Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Please note that all reactions work in the same way as I outline above for bard: trigger situation + available reactions = reaction. RNG is not a factor here, although if the scripting engine breaks the reactions probably will not fire. Unfortunately, we cannot do anything further on that particular front.
I know this is a bit old, but I hope you are still reading this. I have one probably quite simple question:
Where do you see those reaction generations per round and how many you have total ? I do not have a buff of any sort on my (bard) character. How can I track the reactions? :)
Thanks for creating your awesome mod!
EDIT: Never mind, found it. For anyone wondering: it's actually not a buff or anything, it's in the combat log on the screen and in the journal. :)