Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Please note that all reactions work in the same way as I outline above for bard: trigger situation + available reactions = reaction. RNG is not a factor here, although if the scripting engine breaks the reactions probably will not fire. Unfortunately, we cannot do anything further on that particular front.
I know this is a bit old, but I hope you are still reading this. I have one probably quite simple question:
Where do you see those reaction generations per round and how many you have total ? I do not have a buff of any sort on my (bard) character. How can I track the reactions? :)
Thanks for creating your awesome mod!
EDIT: Never mind, found it. For anyone wondering: it's actually not a buff or anything, it's in the combat log on the screen and in the journal. :)