Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
-10% damage
+15% movementspeed
- 15% slower firing speed
- 20% damage penalty vs. players
+10% slower firing speed
+15% swing speed
-40% damage
- +15% blast damage vulnerability
Pros:
+25% weapon switch speed.
+30% damage bonus (So it does the normal melee damage instead of Scout's 35)
Cons:
While Active:
+20% damage vulnerability to ranged sources.
-25% damage to buildings.
-30%damage
+15% move speed...
uber...
+50% swing speed...
...for 4 seconds
-25% Damage
+100% Damage taken by everything, when active
no random crits
+100 nock back
+can be used while bonked
cons
-85% damage
-25%less damaged while bonked
Can be used under the effects of Bonk! Atomic Punch.
-80% damage
-20% weapon switch
oh hell no