Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
-10% damage
+15% movementspeed
- 15% slower firing speed
- 20% damage penalty vs. players
+10% slower firing speed
+15% swing speed
-40% damage
- +15% blast damage vulnerability
Pros:
+25% weapon switch speed.
+30% damage bonus (So it does the normal melee damage instead of Scout's 35)
Cons:
While Active:
+20% damage vulnerability to ranged sources.
-25% damage to buildings.
-30%damage
+15% move speed...
uber...
+50% swing speed...
...for 4 seconds
-25% Damage
+100% Damage taken by everything, when active
no random crits
+100 nock back
+can be used while bonked
cons
-85% damage
-25%less damaged while bonked
Can be used under the effects of Bonk! Atomic Punch.
-80% damage
-20% weapon switch
oh hell no