Steam 설치
로그인
|
언어
简体中文(중국어 간체)
繁體中文(중국어 번체)
日本語(일본어)
ไทย(태국어)
Български(불가리아어)
Čeština(체코어)
Dansk(덴마크어)
Deutsch(독일어)
English(영어)
Español - España(스페인어 - 스페인)
Español - Latinoamérica(스페인어 - 중남미)
Ελληνικά(그리스어)
Français(프랑스어)
Italiano(이탈리아어)
Bahasa Indonesia(인도네시아어)
Magyar(헝가리어)
Nederlands(네덜란드어)
Norsk(노르웨이어)
Polski(폴란드어)
Português(포르투갈어 - 포르투갈)
Português - Brasil(포르투갈어 - 브라질)
Română(루마니아어)
Русский(러시아어)
Suomi(핀란드어)
Svenska(스웨덴어)
Türkçe(튀르키예어)
Tiếng Việt(베트남어)
Українська(우크라이나어)
번역 관련 문제 보고
-10% damage
+15% movementspeed
- 15% slower firing speed
- 20% damage penalty vs. players
+10% slower firing speed
+15% swing speed
-40% damage
- +15% blast damage vulnerability
Pros:
+25% weapon switch speed.
+30% damage bonus (So it does the normal melee damage instead of Scout's 35)
Cons:
While Active:
+20% damage vulnerability to ranged sources.
-25% damage to buildings.
-30%damage
+15% move speed...
uber...
+50% swing speed...
...for 4 seconds
-25% Damage
+100% Damage taken by everything, when active
no random crits
+100 nock back
+can be used while bonked
cons
-85% damage
-25%less damaged while bonked
Can be used under the effects of Bonk! Atomic Punch.
-80% damage
-20% weapon switch
oh hell no