Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Steps to reproduce: start a run on hard difficulty, type in console
stage 3
debug 3 (invulnerability)
goto d.642
Continue running command goto d.642 over and over again until you encounter at least 2 Grubs. After staying in room for a few seconds, in my case, all entities, including player, bug out and placed into room corner. Grubs gone from sight completely and unreachable, only their sounds can be heard. Inside log.txt you can file spam of following lines:
[ASSERT] - Invalid entity position detected: -nan(ind), -nan(ind)
One such line per every entity per frame.
If you modify mod file godmode_unleashed\monsters\grub.lua by removing the line which looks like this
ent.Position = ent.Position + Vector(...)
this bug does not occur anymore. I can't find any mistake in this line, it has something to do with changing Position field of multiple entities, or some internal API bug.
Hey, mod author, any luck fixing this bug? It happens to me so frequently that I've had to disable Godmode entirely.