Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
"this animate ["Ramp_Hatch_01",1];" will open the LCVP ramp window
"this animate ["Ramp",1];" will lower the ramp
changing the "1" to a "0" will have the opposite effect and close them again
thanks in advance
On the waypoint?
In the troops condsion thing?
Please help.
2) Double-click on the LCVP.
3) In the big black 'Init' box place your desired code. - (this animate ["Ramp_Hatch_01",1]; for example)
4) Hit 'Play Scenario' in the lower right of your screen, once the mission has loaded, animation(s) will play.
5) Party?
Party! Thx.
2d editor type in the inti 'this moveincargo' for every passenger then 'this moveingunner' for gunners and so on
the iron front lcvp's don't look as nice so i thought id as the question again.
anyone know the script for the lcvp so the Ai can make the ramp go down on a waypoint ?
To get the AI to drop the ramp you can do it via trigger (I havent been able to get it to work via waypoint). Name your LCVP, say like "LCVP1", create a trigger at the beach and in the on activation box, put...
LCVP1 animate ["Ramp",1];
Dont forget to set the activation of the trigger to which ever side you want to activate it. (Ill never get used to allied WW2 units being in the independent group and I always set it to blufor) lol