Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. A longer double-barrelled shotgun, similar to the existing sawn-off only longer ranged, more accurate but with a reduced rate of fire. Possibly a "saw off shotgun" reaction at the crafting spot as well?
2. A semi-automatic rifle. Somewhere in-between the survival rifle and the assault rifle stat-wise; no burst fire and not as hard-hitting but with a low cooldown and good accuracy. Visually it could be based off the Mini-14.
2) There was the marksman rifle (based off of the SR-25) in v1.1 and earlier, but I replaced that with the repeater rifle (Winchester Model 1873) in this version.
As for the Tommy Gun, I may do that too. In terms of a niche for it to fill, I'll probably place it between the LMG and minigun, as the LMG is between the Heavy SMG and minigun.
I'm currently occupied slaving away at weapon accuracy and DPS graphs for the wiki, but I may come back to my mods after - they're a low priority at the moment.
Thank you for the suggestions, they do seem pretty vanilla-friendly.