ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
the line of code that is restricting me from using mastered light side abilities as a dark side user (which is bullsh*t imo). In the star wars lore force users who master an ability aren't completely locked out of using it after picking a side that isn't aligned with said ability, and the notion or idea that they are is completely flawed.
Ah, a fellow Revanite, I see!
I found the line of code that limited the ability to use only a certain set of abilities based on alignment and got rid of it. not sure if it really caused any errors but it eliminated the need to focus on one alignment over the other. In this mod there is more incentive on going the light side solely because its easier to level and the abilities to heal as well as protect the pawns seem more powerful than the dark side abilities. The dark side abilities are also more difficult to level as it requires more points to level dark side opposed to the light.