Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
You have enough time to try that.
Sounds like if you played 2 matches at 4 hours, you should have stopped at 1 match, at 2 hours.
Find the purchase itself... https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/wizard/HelpWithPurchase
Choose "I still have a question..."
Explain the entire issue carefully.
And hope for the best.
Read my edit.
So with knowledge and immediate disappointment, you still pushed forward for 4 hours thinking it would change?
Buyers remorse is NOT a valid reason for a refund
2 hours is more than enough time if you're actually doing it right.
You can try a manual ticket and hope for the best, but it's entirely on you to be outside the 2 week/2 hour window.
The responsibility of purchases are yours. There is no satisfaction guarantee. Yes, that sometimes means you aren't happy with a purchase, but that's nobody elses problem.
Sounds not that great.