Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Access Steam Support: Go to steamhost.cn/help_steampowered_com and log in.
Find the Purchase: Navigate to your purchase history and locate the game you wish to refund.
Initiate Refund Request: Select the game and click on the "I want a refund" option, then choose "I'd like to request a refund".
Complete the Form: Fill out the refund form, providing a reason for your request in the notes section.
Submit and Wait: Submit the refund request and wait for Steam to process it.
you can do it here on steam app to
Refunds are generally granted for purchases made within the last 14 days and You must have played the game for less than 2 hours
Find the game and select I would like a refund
And here is a link to Steam purchase history
https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/wizard/HelpWithPurchase