Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Access Steam Support: Go to steamhost.cn/help_steampowered_com and log in.
Find the Purchase: Navigate to your purchase history and locate the game you wish to refund.
Initiate Refund Request: Select the game and click on the "I want a refund" option, then choose "I'd like to request a refund".
Complete the Form: Fill out the refund form, providing a reason for your request in the notes section.
Submit and Wait: Submit the refund request and wait for Steam to process it.
you can do it here on steam app to
Refunds are generally granted for purchases made within the last 14 days and You must have played the game for less than 2 hours
Find the game and select I would like a refund
And here is a link to Steam purchase history
https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/wizard/HelpWithPurchase