ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Access Steam Support: Go to steamhost.cn/help_steampowered_com and log in.
Find the Purchase: Navigate to your purchase history and locate the game you wish to refund.
Initiate Refund Request: Select the game and click on the "I want a refund" option, then choose "I'd like to request a refund".
Complete the Form: Fill out the refund form, providing a reason for your request in the notes section.
Submit and Wait: Submit the refund request and wait for Steam to process it.
you can do it here on steam app to
Refunds are generally granted for purchases made within the last 14 days and You must have played the game for less than 2 hours
Find the game and select I would like a refund
And here is a link to Steam purchase history
https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/wizard/HelpWithPurchase