Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Access Steam Support: Go to steamhost.cn/help_steampowered_com and log in.
Find the Purchase: Navigate to your purchase history and locate the game you wish to refund.
Initiate Refund Request: Select the game and click on the "I want a refund" option, then choose "I'd like to request a refund".
Complete the Form: Fill out the refund form, providing a reason for your request in the notes section.
Submit and Wait: Submit the refund request and wait for Steam to process it.
you can do it here on steam app to
Refunds are generally granted for purchases made within the last 14 days and You must have played the game for less than 2 hours
Find the game and select I would like a refund
And here is a link to Steam purchase history
https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/wizard/HelpWithPurchase