Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
$model "blah" "head.dmx" {
blah...
blah...
}
and/or a
$body "head" "head.dmx"
and/or a
$bodygroup "head" {
studio head.dmx
studio blah...
studio blah...
blank
}
$CD "D:\Desktop 12-20-19\Folders\Blender\Blender Exports\SFM Exports\Huck Rig Test"
$modelname "boomerang_from_cartoon_network\huckleberry_hound\rig_test\huck_rig_test.mdl"
$body "Body" "huck.dmx"
$mostlyopaque
$ambientboost
$cdmaterials "models\boomerang_from_cartoon_network\huckleberry_hound"
$sequence "idle" "huck.dmx" {
fps 1
}
Anyway, that is not the case in your case. You have a clean QC.
I would decompile the broken model and bring it back into Blender and have a look at each of the shapes to see if I could discover what is deforming by the key and what isn't.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2427089176
As for the multimesh SMDs, check your model for doubles (blender m (for merge) -by distance) watch out for sealing the mouth and eyes)