Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
$model "blah" "head.dmx" {
blah...
blah...
}
and/or a
$body "head" "head.dmx"
and/or a
$bodygroup "head" {
studio head.dmx
studio blah...
studio blah...
blank
}
$CD "D:\Desktop 12-20-19\Folders\Blender\Blender Exports\SFM Exports\Huck Rig Test"
$modelname "boomerang_from_cartoon_network\huckleberry_hound\rig_test\huck_rig_test.mdl"
$body "Body" "huck.dmx"
$mostlyopaque
$ambientboost
$cdmaterials "models\boomerang_from_cartoon_network\huckleberry_hound"
$sequence "idle" "huck.dmx" {
fps 1
}
Anyway, that is not the case in your case. You have a clean QC.
I would decompile the broken model and bring it back into Blender and have a look at each of the shapes to see if I could discover what is deforming by the key and what isn't.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2427089176
As for the multimesh SMDs, check your model for doubles (blender m (for merge) -by distance) watch out for sealing the mouth and eyes)