Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
it sorta messes up damage teams a bit
I believe they are related to the peacekeepers that should randomly be teleported in some situations, because in the stack-trace I can see:
Complete log[pastebin.com] (it's a long log, but you can find multiple instances of this error)
As far as I can see, no they don't. I can remember that at the very beginning when I tried your mod they did appear, that was before I tried more mods, so I'm unsure if this is caused by Project Redemption or some other conflicting mods. But maybe the code can be made more resistant to such failures?
Maybe you could tell me how to provoke this event, then I could try if a simpler mod setup isn't causing this problem.