Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
it sorta messes up damage teams a bit
I believe they are related to the peacekeepers that should randomly be teleported in some situations, because in the stack-trace I can see:
Complete log[pastebin.com] (it's a long log, but you can find multiple instances of this error)
As far as I can see, no they don't. I can remember that at the very beginning when I tried your mod they did appear, that was before I tried more mods, so I'm unsure if this is caused by Project Redemption or some other conflicting mods. But maybe the code can be made more resistant to such failures?
Maybe you could tell me how to provoke this event, then I could try if a simpler mod setup isn't causing this problem.