Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
it sorta messes up damage teams a bit
I believe they are related to the peacekeepers that should randomly be teleported in some situations, because in the stack-trace I can see:
Complete log[pastebin.com] (it's a long log, but you can find multiple instances of this error)
As far as I can see, no they don't. I can remember that at the very beginning when I tried your mod they did appear, that was before I tried more mods, so I'm unsure if this is caused by Project Redemption or some other conflicting mods. But maybe the code can be made more resistant to such failures?
Maybe you could tell me how to provoke this event, then I could try if a simpler mod setup isn't causing this problem.