Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
+: +35% resistant to all damage
+: +20% melee damage
-: can only activate when primary weapon is empty
-: upon collecting ammo, effect wores off immidiately
i: effect lasts for 12 seconds
i: recharges for 30 seconds after nomming
i: can be thrown away by alt-fire. Becomes low health kit for other players (including the enemy).
i: when the player eats the Tasty Thanksgiving Turkey even with remaining ammo, it plays the nomming animation but has no effect given.
that is actually a pretty cool idea but imagine you had uber for 5 secs u couldnt do much
+ Faster recharge time
+/- Restores medium health to user
That's just an idea for this so it won't be better than the sandvich but still as useful as it.
A normal uber is 8 seconds long....
how about this:
after consumption
-40% moving speed
+50% damage resistance
*can be used twice
*20% chance the chicken is expired and will hurt u rather then heal
░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░
░▒▒█░░▒▒▒▒██░░▒▒▒░
▒▒████▒▒▒█████▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒Add it now Valve!▒▒▒▒
░▒▒░░Cause it's░░░░▒▒░
░░▒▒░░░▓▓▓▓▓▓▒▒▒░░
░░░▒▒░▓▓▓▓▓▓▒▒▒░░░
░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀░░