Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It seems that parameter has_megastructure applies not only to moon but also for parent planet.
So if I disable this condition then multiple habitats can be built on single body.
This is not a problem for player. I can just ignore that and not build more then 1 habitat. However AI does not care about that. And this causes next issue: if AI has multiple habitats in the same place, you can't or at least it's very hard, to select every habitat to invade it with army.
At this point I reenabled this condition and just build habitats on moons first, before building it on parent planet. No idea how to solve it (if possible at all) at the moment.