Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
That might be something i can`t fix, because the addon simply reacts on the kind of damage that GMod tells it. If the SNPCs emits a other kind of damage the Addon reacts different
Yea you are right. Im afraid I cant change that anymore, unless I create new symbols for the radiation damage, but I think I described this problem somewhere else before, because my addon uses GMODs damage indicators, a set of kinds of damages. Radiation damage wasnt seperate, it was in combination with something else my addon shows. Since gmod doesnt give out a seperate radiation damage, I cant check for that, and therefor cant add a seperate radiation damage indicator, sorry.
if not, its the map
Ok, good to know lol. And yes, its my mod