Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
That might be something i can`t fix, because the addon simply reacts on the kind of damage that GMod tells it. If the SNPCs emits a other kind of damage the Addon reacts different
Yea you are right. Im afraid I cant change that anymore, unless I create new symbols for the radiation damage, but I think I described this problem somewhere else before, because my addon uses GMODs damage indicators, a set of kinds of damages. Radiation damage wasnt seperate, it was in combination with something else my addon shows. Since gmod doesnt give out a seperate radiation damage, I cant check for that, and therefor cant add a seperate radiation damage indicator, sorry.
if not, its the map
Ok, good to know lol. And yes, its my mod