Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (chino simplificado)
繁體中文 (chino tradicional)
日本語 (japonés)
한국어 (coreano)
ไทย (tailandés)
Български (búlgaro)
Čeština (checo)
Dansk (danés)
Deutsch (alemán)
English (inglés)
Español de Hispanoamérica
Ελληνικά (griego)
Français (francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (húngaro)
Nederlands (holandés)
Norsk (noruego)
Polski (polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português-Brasil (portugués de Brasil)
Română (rumano)
Русский (ruso)
Suomi (finés)
Svenska (sueco)
Türkçe (turco)
Tiếng Việt (vietnamita)
Українська (ucraniano)
Comunicar un error de traducción
is there a way to add different fish for me to use in my mod? i would really like to implement this for my food recipes and recipeusers.
Kind Regards
Edit: Using Fish Corpses, when your mod is found atm.
See Overwriting defs section xpath example[rimworldwiki.com] to update the CatchFish recipe's products list.
I do something similar with a different operator in https://github.com/MSeal/RimworldThanksForTheFish/blob/master/Patches/RecipePatch.xml