Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
This is actually a side effect of early development, I had made all the titles set as important to make the AI somewhat smarter in how it uses them.
I later forbade the AI from using them via the honorary titles screen and instead use special decisions, I just forgot to remove the "important" flag from the titles later.
I'll fix that in the next update.
I did initially split the chinese cultures into a seperate court, but having that created a whole mess of problems. So I decided to leave cultures alone and just seperate them by religion.
It already does in an indirect way, AI members try to increase their power if the emperor is a child/weak.
You work with the guy who made https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1840725833&searchtext=Twilight
So the Empires in the game feel more realistic